Pretraži ovaj blog

Snažna Molitva Za Ljubav čovjeka



Koliko štete nanosimo sebi i drugim ljudima kada stupimo i izlazimo iz povremenih odnosa!

Ova snažna molitva za ljubav čovjeka, kuca na Božja vrata da traži Njegovo vodstvo i tako se uspostavite u ozbiljnoj i trajnoj vezi.

Ovom molitvom nećete moći prisiliti Boga da vas spoji s filmskim glumcem, uspješnim pjevačem ili s milijunaškim biznismenom; radije ćete smiriti dušu da se predate Gospodinovoj volji, tako da On odabere pravog čovjeka za vas.
Snažna molitva za ljubav čovjeka

Vjerujte mu, njegovi su izbori savršeni, jer čovjek koji će vas dovesti u vaš život pridružit će vam se sve dok smrt ne rastavite; to neće biti osuda biti s njim, već blagoslov ljubavi, radosti i mira.

Pročitajte ove stihove u svojoj Bibliji da biste povećali svoju vjeru.

Pomolimo se...

Jubav je Bog,

Pred vama izjavljujem molitvu da mi pomognete da nađem koga mogu voljeti bez rezervacije.

Želim čovjeka koji me voli baš kao što Biblija kaže da me voliš.


NIli želim gubiti vrijeme s povremenim parovima, ali pridružiti se čovjeku s kojim mogu odgajati tisuću generacija djece.

Želim da on bude čovjek koji zna kako i meni oprostiti kao i meni.

Gospode, daj mi čovjeka koji se ponaša kao tvoj pravi sin..


Neka njegova ljubav uvijek bude konstantna i njegov pakt sa mnom ostaje vjeran.

Da on nije muškarac predan poslovima s drugim ženama.

Ako imam problema, neka mi pritekne u pomoć.


Neka živimo ljubeći jedni druge u vremenima obilja i oskudice.

Tko se zna boriti u životu da bismo mogli napredovati.

Neka me vaša briga motivira da nastavim dalje.


Da zajedno pijemo do dna šalicu ljubavi.

Neka vaša vjernost dosegne oblake.

Da mogu vjerovati tvojoj ljubavi.


Neka me njegova ljubav natjera da pjevam od radosti.

Učini ga vrlo kreativnim čovjekom.

Neka on uvijek bude zadovoljan sa mnom.


Neka bude milostiv, suosjećajan i spor čovjek do bijesa.

Neka mi se uvijek sjeti pokazati nežnost i ljubav.

Neka mi nikada ne uskratite svoju ljubav ili ne iznevjerite vjernost.

Neka me vaša ljubav utješi u teškim vremenima.


To je ljubazna i dajuća osoba.

To je netko tko me zna slušati.

Neka vam ljubav traje cijeli život.

Neka mu ljubav nikad ne ponestane.


Želim se moći radovati njegovoj ljubavi iako u mojoj duši postoje nevolje i tjeskobe.

Uvijek želim imati razloga da dobro govorim o tome koliko me voli.

Želim više uživati u poljupcima njezinih usta nego u vinu.

Želim procvjetati uz tebe, uzdajući se u svoju ljubav.


Pomozite mi da se zainteresiram za sve vaše projekte, radove i aktivnosti.

Pomozi mi da budem nježna, šarmantna, lijepa žena u tvojim očima.

Pomozi mi da ti budem pravi partner u životu.

Pomozi mi da ga očaram u svakom trenutku.


Pitam vas u ime Isusa,

Amén.
Ovo su biblijski stihovi koji su poslužili kao osnova za pisanje ove molitve: Postanak 1:26 - Izlazak 20: 6 - Brojevi 6:25 - Brojevi 14:19 - Ponovljeni zakon 10:18 - 1. Kraljevi 11: 1-2 - 1 Ljetopisa 16:34 - Job 10:12 - Psalmi 21: 7 - Psalmi 25: 6 - Psalmi 25: 7 - Psalmi 31: 7 - Psalmi 36: 5 - Psalmi 52: 8 - Psalmi 63: 3 - Psalmi 85: 7 - Psalmi 86:17 - Psalmi 89:28 - Psalmi 89:33 - Psalmi 90:14 - Psalmi 92: 2 - Psalmi 94:18 - Psalmi 101: 1 - Psalmi 103: 8 - Psalmi 119: 76 - Psalmi 119: 149 - Psalam 130: 7 - Psalmi 136: 5-9 - Psalmi 136: 12-25 - Mudre izreke 5:19 - Mudre izreke 7:18 - Mudre izreke 15:17 - Mudre izreke 17: 9 - Pjesma Salomonova 1: 2 - Pjesma Salomonova 1: 7.

___________________________

Kako ste dobro učinili ovu snažnu molitvu za ljubav čovjeka!.


Ako ovu snažnu molitvu čitate usnama i srcem, možda vas zanima i što je najvažnija molitva kojom se možete obratiti Bogu.

Slijedite ovu vezu da biste znaliRečenica #1.



___________________________

Tvoj komentar

Što mislite o ovoj snažnoj Snažna molitva za ljubav čovjeka?

Molimo ostavite svoje komentare na bilo kojem od zidova ispod.

Hvala vam!


Nema komentara:

Objavi komentar

Molimo ostavite pitanje ili dobar i konstruktivan komentar ovdje.