Pretraži ovaj blog

Molitva za pronalazak ljubavi žene

Ovo je izazov za svakog čovjeka, bez obzira na dob, socijalni status ili zemlju u kojoj živite, to je i dalje izazov.

Molitva za pronalazak ljubavi žene pomoći će vam da izrazite svoje srce pred Bogom.

Odaberite linije koje najbolje opisuju vaše osjećaje i vaše namjere.

Molitva za pronalazak ljubavi žene

Molite da razumijete što ćete reći, a ne samo da ponavljate riječi.

Nije dovoljno jednom moliti; Biblija uči da moramo inzistirati - Luka 18: 1-8

Preporučujemo vam da se svakodnevno molite dok ne upoznate tu ženu koju će vam Bog predstaviti i s kojom ćete se vjenčati.

Vrlo dobro, molite se ovako...

Nebeski otac,

Razumijem da se trebam ponašati kao čovjek prema vašoj slici da bih dobio vaš blagoslov.

Ja ću učiniti da moja ljubav prema njoj dosegne nebesa i moja vjernost dosegne oblake.

Moji poljupci i moja ljubav zadovoljit će vas više nego bilo koji drugi užitak u životu.


Moja ljubav prema njoj bit će uvijek konstantna.

Moj će savez ostati vjeran.

Uvijek ću se sjetiti pokazati joj nježnost.

Bit ću par koji zna oprostiti.


Bit ću suosjećajan, spor prema ljutnji i velik u ljubavi.

Budući da je volim, neću joj okrenuti leđa nego ću je naučiti slušati.

Želim je naučiti voljeti na takav način da svima govori o mojoj ljubavi.

Pomozi mi da budem kreativan čovjek da bih otkrila koliko je volim.


Želio bih biti poput tebe, Bože, biti prvi koji će joj pomoći kad joj zatreba.

Pomozite nam njegovati stabilnu ljubav prakticirajući oprost i uklanjajući prijestup koji nas dijeli.

Radije bih jela povrće začinjeno ljubavlju, nego izbor mesa s mržnjom.

Da smo morali proći kroz teška vremena, nikada se ne bismo razdvojili jedni od drugih.


Iako nisam savršena, tražim da me ona nikada ne mrzi, već s ljubavlju pokriva moje mane.

To je žena koja me zanima i podržava u mom radu, projektima i poduhvatima.

Da je ona zaljubljena žena; Neka me njegova ljepota zadovolji i samo me njegova ljubav očara.

Neka pokaže neiscrpnu ljubav i veliko do neba..


Bože, pomozi mi da umirim dušu i strpljivo čekam.

Otvori mi oči da vidim ženu koju si izabrao za mene.

Vjerujem vam, i znam da ćete mi dati vrlnu ženu.

Hvala ti Gospodine što si uslišio moju molitvu.


U ime Isusovo,

...Amen.



Ovo su stihovi i odlomci iz Biblije koji su korišteni kao osnova za pisanje ove molitve za pronalaženje žene žene: Psalmi 31: 7 - Psalmi 86:17 - Propovjednik 9: 1 - Psalmi 31: 3-Postanak 24 - Postanak 29 - Postanak 1:26 - 1 Kraljevima 11: 1-2 - Psalam 36: 5 - Pjesma Salomonova 1: 2 - Psalam 89:28 - Psalmi 33:22 - 1. Ljetopisa 16:34 - Psalmi 13: 5 - Psalmi 25: 6 - Psalmi 25: 7 - Psalmi 103: 8 - Psalmi 136: 12-18 - Psalmi 119: 149 - Psalmi 132: 10 - Psalmi 136: 4-9 - Psalmi 92: 2 - Psalmi 94:18 - Mudre izreke 17: 9 - Mudre izreke 15:17 - Psalam 136: 16 - Psalam 136: 23 Mudre izreke 10:12 - Pjesma Salomonova 1: 7 - Mudre izreke 5:19 - Psalam 52: 8 - Psalam 89:33 - Psalam 90:14 - Psalam 63: 3 - Psalam 85: 7 - Psalam 57:10 - Mudre izreke 7:18


___________________________

Kako ste dobro učinili Molitva za pronalazak ljubavi žene!.

Sada vas želimo pozvati da molite najvažniju molitvu koju možete učiniti u svom životu, učinite to već danas ...

Rečenica #1



___________________________

Tvoj komentar

Što mislite o ovoj Molitva za pronalazak ljubavi žene?

Molimo ostavite svoje komentare na bilo kojem od zidova ispod.

Hvala vam!


Nema komentara:

Objavi komentar

Molimo ostavite pitanje ili dobar i konstruktivan komentar ovdje.