Pretraži ovaj blog

Kako se ponovo zaljubiti u muža?

Pozdravljam srca Latina žena, uvijek na raspolaganju da oproste i ujedine svoje obitelji.

Sigurno ste takva žena jer se i vi pitate: "Kako se opet zaljubiti u mog muža?".

U tom slučaju pročitajte ovo pitanje koje mi je postavio čitatelj bloga:

Razgovarao sam s mužem. A ja sam mu rekao da se vrati, ali on kaže ne. Moje pitanje je da mogu povratiti tu ljubav koju je nekad imao prema meni. Kako molim Boga da se to dogodi?


Mislim da bi i moj odgovor mogao da vam pomogne. Evo što sam napisao:

Pozdrav čitatelju,

Drago mi je što ste razgovarali sa suprugom. Naravno da se možete ponovno pridružiti.

Kažem vam što se dogodilo u mom braku. Prije nego što sam se udala odbacila sam ideju o braku i još manje imam djecu. Moja djevojka (i trenutna supruga) molila se Bogu za mene. Bog mu je rekao da nastavi to raditi jer je moje srce imalo "željezne brave" protiv braka. Inzistirala je i malo po malo moje se srce mijenjalo. Konačno je snaga otpora, koju sam imao, uništena i završili smo u braku i imali dvoje djece.

Nemojte se demoralizirati jer vas suprug navodno više ne voli.

Ako želite koristiti snagu Duha Svetoga, tada ćete morati poduzeti duhovne akcije.

Te akcije nisu normalna svjetska praksa, štoviše, ljudi će vam reći da ste ludi :)

Koje su to svakodnevne prakse?

- Blagoslovit ćete muža u molitvi.

- Proročat ćete "da ono što je Bog ujedinio NIJE nitko razdvojen."

- Ako kad čitate Bibliju, nađete blagoslovljeni stih za svog supruga, a zatim ga podijelite s tekstualnom porukom ili nekim 'društvenim medijima'. Ne ljuti se ako to ne prihvati ili odbije. Ono što će se dogoditi je da će te riječi Božje postupno stupiti na snagu u srcu vašeg supruga.

Što duže čitate Bibliju, Duh Sveti će vam donijeti inspiraciju i kreativnost. To će utjecati na srce vašeg supruga.
To ćete također učiniti:

- Kada razgovarate sa suprugom, pustite ga da osjeća ženu punu života u vama. Ne budi lažna Neka bude prirodno. Autentični. To će privući vašu pažnju.

Sada, NE razočarajte se ako ...

- To se NE događa preko noći jer nema vremena ili ograničenja;

- Vaš suprug vas izaziva slikama i vijestima da je s drugom ... i da je voli, itd ... znate na što mislim.

Zatim težite i budite hrabri.

Zamislite svoj život kao da ste Joshua. Pročitajte njezinu uzbudljivu priču u Bibliji i naučite osvojiti srce vašeg supruga.

Bog će biti s tobom!

Sada vas pozivam da uputite molitvu Bogu. Slijedite ovu vezu:



Vaš komentar

Što mislite o ovom blogu o tome kako se ponovo zaljubiti u muža?

Molimo ostavite svoje komentare na zidovima ispod.

Hvala!

Nema komentara:

Objavi komentar

Molimo ostavite pitanje ili dobar i konstruktivan komentar ovdje.