Pretraži ovaj blog

Molitva za Novac


Ova molitva je također dostupna na sljedećim jezicima: Engleski - Španjolski

Bog neba i zemlje,

Apsolutni vlasnik svega zlata i srebra. Zazivam vašu pomoć u moje financije.

Gospodine, molimo množite proizvod mog posla. Moram platiti svoje dugove i živjeti dostojanstveno.

Želim napredovati. Želio bih naslijediti svojstva svojoj djeci jednog dana.

Svjestan sam da će dobri i loši puta doći svima. Priznajem vam je potrebno!

Pomozite mi biti pametan i razborit u svemu poduzetništva.

Daj mi:

- Inteligencija učiti. Moram shvatiti kako upravljati i investirati.

- Tvoja mudrost. Moram biti u mogućnosti odbiti novac ako to nije dobro za mene.

- Sposobnost za napraviti pošten posao. Ne želim da vas osramotiti.

Bože, ti zaslužuješ izvrsne sluge. Želim biti u stanju proizvoditi dvostruko prosjek.

Želim biti učinkovit u svim nastojanjima. Vaše povjerenje u mene neće rasti. Vi ćete na kraju vjerujte mi više nego što je prvobitno mi je dao.

Neću ovisiti novca. Vi učio to svojim učenicima. Ja sam tvoj učenik sada.

Samo tvoja mudrost će mi dati život. Novac neće.

Neću želim se ponašati kao laskavac. Niti izgovore kako bi dobili novac od drugih.

Pomozi mi shvatiti da je ...

- Novac nije moj prijatelj.

- Nikada nisam trebao voljeti novac. Papir se ne može zasititi dušu.

- Ljubav prema novcu korijen svih zala.

Ljudi koji žude za novac preusmjeravaju od tebe. Mnogi zla dogoditi s tim ljudima.

Bože, čuvaj me od preferirajući novca više nego ti.

Jedan od vaših učenika te izdao za 30 srebrnjaka. On je zatim počinio samoubojstvo.

Čuvaj me od lošeg ugleda.Ugled osobe koja voli novac.

Umjesto toga, ja ću koristiti svoj novac za vas uzvisiti. Ja ću vam pomoći s izgradnjom i održavanjem Vašeg hrama.Mjesto na kojem se klanjao vaše ime. Vi ćete biti uzvišen usred društva.

Bože, ja ti to obećati ...

- Ja ću se vratiti novac ako dobijem više nego što sam trebao. Neću držati novac koji pripadaju nekome drugome.

- Neću ljubav prema novcu. Ja ću biti zadovoljan s onim što imam. Obećali ste mi; "Ja nikada neće ostaviti niti napustiti".

- Neću raditi kao lihvar. Neću se ponašati kao zajmodavac sa svojom braćom i sestrama. Ja im neće naplatiti kamate.

- Uvijek će platiti svoje radnike na kraju svakog dana. Ne želim im da idu plakati za tobom. Ne želim biti osuđen za grijeh protiv njih.

- Nikada neću prihvatiti novac povrijediti ljude.

- Neću prihvatiti nepošteno stečen novac. Znam da će uskoro završiti.

- Neću prihvatiti mito bilo koje vrste.

- Neću podmititi suce i vlasti.

- Neću prostitutka svoje tijelo. Neću dobije profit od prostitucije. Neću vam dati ponude iz tih dobitaka.

Već ste mi dali mnoge blagoslove. Znam da će mi dati više. Ja ću brinuti za njih s vjernošću.

Molim pomoć mene organizirati svoje financije. Želim biti u mogućnosti to podijeliti s drugima.

Želim biti poput tebe Gospodine. Netko sposoban razmnožavati blagoslov. Sposoban zasititi glad gužve.

Želim biti pomagač drugima. Tu će biti siromaha u svojoj zajednici.

Ja ću služiti ljudima s ljubavlju. Ne za novac.

I više neće biti bahati. Sada sam ponizno reći, "ako Bog da, da ću uspjeti!"

U ime Isusovo,

Amen.






Sretan sam što ste molili "Molitva za Novac"!

Sada vas pozivam da drugi molitvu. To je najvažnija molitva.
To je molitva će imati koristi svoju vječnost.

Molimo slijedite ovaj link:

Molitva za Spasenje



Što mislite o ovoj molitvi?

Molimo ostavite svoje komentare ispod.

Hvala vam!


Molitva za Novac; inspiriran na ovim stihovima iz Biblije: Postanak 43:12 - Izlazak 22:25 - Levitski zakonik 25:36-37 - Ponovljeni zakon 23:17-19 - Ponovljeni zakon 24:15 - 2 Kraljevima 4:1-7 - 2 Kraljevima 5:26-27 - 2 Kraljevima 12:5;14 - Psalmi 15:5 - Mudre Izreke 13:11 - Mudre Izreke 17:16 - Mudre Izreke 19:14 - Propovjednik 5:10 - Propovjednik 7:12 - Propovjednik 9:11 - Mihej 3:11 - Hagaj 2:8 - Matej 27:5 - Marko 6:8;37 - Luka 14:28 - Luka 16:14 - Luka 19:13;16;24 - Djela apostolska 4:34 - 1 Korinčanima 16:2 - 1 Solunjanima 2:5 - 1 Timoteju 3:3 - 1 Timoteju 6:10 - Jevrejima 13:5 - Jakovljeva 4:13 - 1 Petrova 5:2 - Judina 1:11 IZVOR: BIBLIJA - SLIKE: Novac

2 komentara:

  1. Bože, pomozi mi da prevladam financijsku krizu i počnem sigurno koračati. Nakon toliko sabotaža teško mi se oporaviti bez Tvoje pomoći. Samo ti možeš saliti Duh Sveti i poslati mi darove. Amen

    OdgovoriIzbriši

Molimo ostavite pitanje ili dobar i konstruktivan komentar ovdje.