Pretraži ovaj blog

Molitva za spasenje


Ova molitva je također dostupna na sljedećim jezicima: Engleski - Španjolski

Spasenje molitva je vjerojatno najvažniji molitva. Trebali bismo ga nazvati # 1 molitva.

To je molitva će vam pomoći započeti odnos s Bogom. S ove molitve ćete:

IZVOR: SLIKE: MOLITVA
Molitva za spasenje

- Prihvatiti da Bog voli,
- Prihvatite da ste grešnik,
- Prihvatiti njegov oprost od svojih grijeha,
- Prihvatite svoje spasenje plan za svoj život,
- A, prihvatiti Isusa Krista kao svoga Spasitelja.

Idemo moliti:

"Bože, ovo je moja prva molitva za tebe. Ja sam to jer sam vam je potrebno.

Prihvaćam da sam ja grešnik. Nisam dio vaše obitelji. Ako umrem danas, moj život će biti izgubljen zauvijek. Ne želim to. Želim svoj život vječni.

Biblija kaže da me voliš. Dao si život svoga sina. To je bio žrtva da me spasi. Isus je umro umjesto mene.

Ne mogu razumjeti tu žrtvu. Zašto me toliko vole?

Sad sam došao k vama s poniznim srcem.

Prihvaćam tvoj spas. Prihvaćam tvoj oprost za svoje grijehe. Priznajem da je Isus Krist je gospodar mog života. On je moj jedini spasitelj. Vjerujem da je Duh Sveti podigao Isusa od mrtvih.

Za sve to, ja sad proglasiti da sam spasio. Imam pravo biti dijete nebeskog Oca. Sada pripadaju vašoj obitelji. I postao nasljednik svih svojih blagoslova.

Hvala ti, Bože. Hvala vam Isusa. Hvala vam Duh Sveti.

Amen."


Čestitamo !!!

Upravo ste molili spas molitvu. Sada ste dio Božje obitelji. On je otac i da smo braća.

Biblija uči da postoje mnogi blagoslovi čekaju vas. Sve što trebate učiniti je čitati ih i vjerujem. Bog je u mogućnosti da vam dati puni uspjeh u životu.

Potičem vas da se pridružite grupi ljudi koji vole Boga. Proučavati Bibliju s njima. Saznajte sve pogodnosti, povlastice, prava i obaveze koje imate u Božju obitelj.

Ispunite ovaj upitnik i ja ću:

- Blagoslovi svoj život, kada sam moliti za moje čitatelje,
- Pomoći pronaći sredstva da zna više o Bogu, a
- Obavijesti vas kad sam objavljivati nove molitve.



Konačno, u slučaju da ste znatiželjan to znati gdje sam ja dobio one linije moliti s? Dopustite mi da s vama podijeliti biblijske stihove koji nadahnute ovo "Molitva za Spasenje".

- Ivan 1:12 " A onima koji ga primiše podade moć da postanu djeca Božja: onima koji vjeruju u njegovo ime".

- Ivan 3:16 "Uistinu, Bog je tako ljubio svijet te je dao svoga Sina Jedinorođenca da nijedan koji u njega vjeruje ne propadne, nego da ima život vječni".

- Rimljanima 3:23 "... Svi su zaista sagriješili i potrebna im je slava Božja".

- Rimljanima 5:8 "A Bog pokaza ljubav svoju prema nama ovako: dok još bijasmo grešnici, Krist za nas umrije".

- Rimljanima 6:23 "Jer plaća je grijeha smrt, a dar Božji jest život vječni u Kristu Isusu, Gospodinu našem".

- Rimljanima 10:9 "...that if you confess with your mouth the Lord Jesus and believe in your heart that God has raised Him from the dead, you will be saved".

- Efežanima 2:8-9 "Ta milošću ste spašeni po vjeri! I to ne po sebi! Božji je to dar!
Ne po djelima, da se ne bi tko hvastao".

Hvala vam za čitanje ovaj sada!







Molitva za spasenje. Što mislite o ovoj molitvi?

Molimo ostavite svoje komentare ispod.

Hvala vam!

Broj komentara: 5:

Molimo ostavite pitanje ili dobar i konstruktivan komentar ovdje.