Pretraži ovaj blog

Molitva za ljubav - Za moju buduću suprugu


Ova molitva je također dostupna na sljedećim jezicima: Engleski - Španjolski

Bog ljubavi,

Molim za pomoć. Molimo slušaj me.

Svjestan sam da ne znam ništa o pravoj ljubavi. Trebam vašu mudrost.

Tražio sam pravu ženu. Nisam ju našao.

Bože, samo da znate sve. Vi znate tko će biti savršena žena za mene. Pomozite mi da će naći ženu vrsnu.

Ova situacija je uzrok nevolje i tjeskobe u mojoj duši.

Molimo vodi me k njoj. Vi pomogla Izaka pronaći Rebeku. Vi pomogli Jakova u susret Rachel. Vodič me previše !.

Također razumijem da moram učiniti svoj dio. Moram postati čovjek prema svom slici. Znam da sam tada će primiti blagoslov.

Ja molim za ženu; i ja vam to obećati ...

- Ja ću strpljivo čekati za nju.

- Uvijek će pokazati svoju nježnost.

- Ja ću biti spremni oprostiti i vratiti.

- Neću je ignorirati. Uvijek ću slušati nju.

- Biti ću milostiv prema njoj.

- Neću imati povremene poslove s drugim ženama.

Moja ljubav će ju pratiti. To će izdržati do kraja.

Moja ljubav za nju će uvijek biti konstantan.

Moja ljubav za nju će doći do nebesa.

Moj Savez će ostati vjeran.

Će joj Moji poljupci zadovoljiti.

Ona će povjerenje u mene.

Naša ljubav će premašiti druge užitke u životu.

Pomozite nam rastu stabilnu ljubav. Pomozite nam prakticiraju oprost.

Pomozite nam se uklonili međusobne uvrede. Želim ljubav, a ne mržnju.

Nisam savršen čovjek. Ali molim da nikada ne će me mrziti.

Teškim vremenima moglo doći. Ne dopustite da nas razdvojiti jedno od drugoga.

Želim biti poput tebe Isusa. Želim biti prvi koji će vam pomoći kada je to potrebno.

Bože, želim biti hrabar čovjek da se poštuju.Suprug joj se divi.

Molim se da nikad neće uskratiti mi svoju ljubav i vjernost.

I blagoslovi da bude netko tko me podržava u mom poslu.

I blagoslovi, tako da ona može napredovati sa svojom ljubavi.

I blagoslovi joj da postane žena koja se brine za nas.

I blagoslovi joj ostati lijepa žena.

Izjavljujem da će mi samo svoju ljubav zadovoljiti u svakom trenutku.

Bože, blagoslovi nas. Tako ćemo uživati u čarima ljubavi zauvijek.

Blagosloviti nas kako bi se dobio obitelj. Daj mi svoju mudrost i ljubav da bi bilo moguće.

U ime Isusovo,

Amen.






Sretan sam što ste molili!

Sada vas pozivam da drugi molitvu. To je najvažnija molitva.
To je molitva će imati koristi svoju vječnost.

Molimo slijedite ovaj link:

Molitva za Spasenje



Što mislite o ovoj molitvi?

Molimo ostavite svoje komentare ispod.

Hvala vam!


Inspiriran na ovim stihovima iz Biblije: Postanak 1:26 - Postanak 24 - Postanak 29 - 1 Kraljevima 11:1-2 - 1 Ljetopisa 16:34 - Psalmi 13:5 - Psalmi 25:6-7 - Psalmi 31:3;7 - Psalmi 33:22 - Psalmi 36:5 - Psalmi 52:8 - Psalmi 57:10 - Psalmi 63:3 - Psalmi 85:7 - Psalmi 86:17 - Psalmi 89:28;33 - Psalmi 90:14 - Psalmi 92:2 - Psalmi 94:18 - Psalmi 103:8 - Psalmi 119:149 - Psalmi 132:10 - Psalmi 136:4-9;12-18;23 - Mudre Izreke 5:19 - Mudre Izreke 7:18 - Mudre Izreke 10:12 - Mudre Izreke 15:17 - Mudre Izreke 17:9 - Propovjednik 9:1 - Pjesma nad Pjesmama 1:2;7
IZVOR: BIBLIJA - SLIKE: Suprugu

Nema komentara:

Objavi komentar

Molimo ostavite pitanje ili dobar i konstruktivan komentar ovdje.