Pretraži ovaj blog

Molitva za Rad


Ova molitva je također dostupna na sljedećim jezicima: Engleski - Španjolski

Milostivi Bože, ja sam se ponizi pred vama.

Ispričavam se za svaku neposlušnost i djela protiv tebe. Priznajem da sam uspio. Oprosti mi.

Molim Vas, dajte mi svoju mudrost. Moram vas.

Nemojte dopustiti drugima da kradu plodove mog rada. Ne želim da padne u prokletstvo.

Vi ne istinsku pravdu radniku. Mnogi poslovni vlasnici su nepravedni. Oni bi se usudio otpustiti zaposlenika praznih ruku.

Postoje šefovi koji liječe zaposlenike s okrutnošću. Oni tlačiti s teškim radom. Oni samo brinu za ono što ih koristi. Nije ih briga za druge. Molimo spasi me od njih.

Porobljavanje i uvredljiv rad su strašno. Ne dopustite mi da žive gorak život zbog lošeg posla.

Slušajte s milosrdnim srcem. Pogledajte koliko pritiska nameće radnicima. Molimo izbavi me. Izbavi nas !.

Ali isto tako moram biti izvrsna profesionalno. Daj mi vještine za stvaranje veličanstvena djela. Znam da će mi tvoj blagoslov dati uspjeh.

Ja vas uvjeravam da je ...

- Ja ću pomoći ljudima koji trebaju hranu jesti;

- Ja ću biti velikodušan prema drugima s mojim blagoslovom;

- Neću naplatiti kamate na moje braće u vjeri;

- Nikada neću pitati nikoga da se vrati ono što im je dobrovoljno dao;

- Ja ću posuditi za mnoge ljude. Ali ja se više neće posuditi od bilo koga.

Molimo blagoslovi me. Pitam vas svim srcem. Tvoj blagoslov će napredovati moj posao, moja obitelj, moj imetak i svoju budućnost.

Otvorite nebesa. Otvorite svoje velikodušne blaga. Ulijte vaš kišu blagoslova na mene. Dopustite mi da ih primi i danas.

Dopustite svoj prosperitet na mom štednju, rad mojih ruku i zemlju koju mi je dao.

Ja ću biti poslušan tebi. Ja ću slijediti svoje zapovijedi. Tvoj primjer života je moj način života.

Radio si šest dana i odmarao se sedmoga. Ja ću učiniti isto.

Pomozite mi da se okupe moju obitelj i radujte se sa njima. Mi ćemo vas hvale za plodove mog rada. Mi ćemo vam zahvaliti za blagodati koje su nam dali.

U ime Isusovo,

Amen.






Sretan sam što ste molili "Molitva za Rad"!

Sada vas pozivam da drugi molitvu. To je najvažnija molitva.
To je molitva će imati koristi svoju vječnost.

Molimo slijedite ovaj link:

Molitva za Spasenje



Molitva za Rad. Što mislite o ovoj molitvi?

Molimo ostavite svoje komentare ispod.

Hvala vam!


Inspiriran na ovim stihovima iz Biblije: Postanak 3:17 - Postanak 31:42 - Izlazak 1:11;13-14 - Izlazak 20:10 - Izlazak 36:2 - Levitski zakonik 23:3 - Ponovljeni zakon 12:7;18 - Ponovljeni zakon 14:29 - Ponovljeni zakon 15:10 - Ponovljeni zakon 23:20 - Ponovljeni zakon 24:19 - Ponovljeni zakon 26:7-8 - Ponovljeni zakon 28:12;33 - Ponovljeni zakon 30:9
BIBLIJA - SLIKE: Jobs

1 komentar:

  1. Upišite naziv posla koji želite. Neka drugi će vam pomoći da se moli za njega.

    Tu su još i dodati motivacijske poruke. Savjeti za ljude koji traže posao. Biblija stihova.

    Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Molimo ostavite pitanje ili dobar i konstruktivan komentar ovdje.