Pretraži ovaj blog

Molitva za Novu godinu za početak s Božjim blagoslovom


Većina nas ovaj početak kalendara vidi kao sjajnu priliku da se dosegne nešto novo.

Ova molitva za novu godinu. pomoći će vam da blagoslovite sve što je pred vama.

Otkrićete da je molitva napisana za vas; ali možete ga koristiti i za molitvu sa svojom obitelji, prijateljima i / ili braćom iz vjere.

Prilagodite molitvu po svojoj želji, na primjer, promijenite sve od jednine do množine, umjesto da kažete "ja", recite "mi". Primjer u 2. retku: "Ove godine ćemo započeti s vama".

Slobodno upotrijebite ovu molitvu gdje god želite, primjerice na večeri za primanje nove godine, u Crkvi ili gdje god želite.

U redu, moli se ovako ...

"Nebeski Oče,

Dane suše i oskudice ostavite iza sebe; i naprotiv, da moja zemlja daje brojne usjeve svih vrsta dobrih plodova.

Bez vas čak i mladi slabe, umorni su i padaju iscrpljeni; ali ja ću vam vjerovati i svaki dan ćete mi davati nove snage.

Napravit ćete za mene put kroz pustinju; i stvorit ćete rijeke u neplodnoj i neplodnoj zemlji.

Prošle godine sam pretrpio teška vremena; ali ta sjećanja ostat će mi zasjenjena u sjećanju, za slavu koju ćeš mi otkriti u ovoj novoj godini.

Priznajem da pripadam Kristu i postao sam nova osoba; Stari život je prošao, počinje novi.

U ovoj sezoni obratit ću pozornost na vaše riječi, zabilježiti, vjerovati vam i živjeti od vjere; jer ono što ćeš me naučiti bit će istinito i pouzdano.

Hvala ti Bože, jer ti ćeš napraviti nešto novo; i vjerom izjavljujem da je to već započelo!

U ime Isusovo,

amen."

Dobro što ste ovu molitvu odradili za novu godinu!.

Ali ako je ovo prvi put da se molite Bogu, onda vas želim pozvati na još jednu molitvu. VRLO VAŽNA molitva.

Ova molitva ne samo da će blagosloviti vašu sadašnjost, već i vašu budućnost, čak i vašu vječnost; učini danas ...

ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΛΟΓΟ #1

_____________________

VAŠ KOMENTAR

Što mislite o ovoj molitvi za novu godinu?

Napišite svoje komentare u nastavku.

Hvala!

Nema komentara:

Objavi komentar

Molimo ostavite pitanje ili dobar i konstruktivan komentar ovdje.