Pretraži ovaj blog

Molitva za Muža


Ova molitva je također dostupna na sljedećim jezicima: Engleski - Španjolski

Bože ljubavi,

Podižem molitvu za vas.

Molim pomoć mene naći dobrog muža.Čovjek koga mogu voljeti bez zadrške.Čovjek koji će me voljeti onako kako Biblija uči.

Ne želim gubiti svoje vrijeme sa povremenim ljubitelje.

Želim da se ujedine s čovjekom Božjim. Tisuću generacije će doći iz nas. Svi oni će biti blagoslovljeni djece.

Biblija kaže da se čovjek po svom sliku i priliku. Molim Vas, dajte mi muža, koji će se ponašati kao tvoj pravi sin.

Molim da se ...

On će biti dobar slušatelj.

On će biti dobar i daje osoba.

On će uvijek biti spremna da mi pomogne kad sam mu je potrebno.

On nikada neće uskratiti mi svoju ljubav, niti ne njegovu odanost Savezu.

On će biti u stanju da mi oprosti ako sam uspjeti.

On neće biti čovjek dati romantične poslove s drugim ženama. Kralj Salomon nije uspio na ovaj način, a srce mu je preusmjeren s vama.

On će uvijek zadržati svoju stalnu ljubav. On će zadržati svoju vjernu Savez sa mnom.

On će biti milostiv i milosrdan muža. On će biti čovjek spor na srdžbu.

On će biti čovjek koji zna kako se boriti u životu. Mi ćemo uspjeti.

On će se uvijek sjećati da mi pokaže svoju nježnost i ljubav.

Njegova ljubav će me tješiti u teškim vremenima u životu.

Će me Njegova briga motivirati da ustrajem.

Njegova ljubav će doći na nebu.

Njegova ljubav će trajati cijeli život.

Njegova ljubav nikad neće završiti.

Bože, molim te pomozi mi da se probudi moj interes u svim svojim projektima i aktivnostima. Želim da znate da sam ja njezin pravi partner u životu.

Pomozi mi govoriti dobro o tome koliko me voli.

Proglašavam da je ...

- Njegova ljubav će mi pjevati od radosti.

- Ja ću biti u mogućnosti da vjeruju u njegovu ljubav.

- Ja ću se radovati u njegovoj ljubavi unatoč boli i tuge u životu.

- Ja ću postati natječaj supruga, šarmantan i lijep za oči. Moja ljubav će ga zarobiti u svako doba.

- Mi ćemo živjeti ljubiti jedni druge u vrijeme obilja i oskudice.

- Ja ću napredovati uz njega, a žive uvjereni u njegovu ljubav.

- Njegova ljubav za mene će biti bolji od života.

- Ja ću uživati u poljupcima usnama više nego vino.

I zajedno ćemo piti čašu ljubavi.

... Amen






Sretan sam što ste molili "Molitva za muža"!

Sada vas pozivam da drugi molitvu. To je najvažnija molitva.
To je molitva će imati koristi svoju vječnost.

Molimo slijedite ovaj link:

Molitva za Spasenje



Što mislite o ovoj molitvi?

Molimo ostavite svoje komentare ispod.

Hvala vam!


Molitva za muža; inspiriran na ovim stihovima iz Biblije: Postanak 1:26 - Izlazak 20:6 - Brojevi 6:25 - Brojevi 14:19 - Ponovljeni zakon 10:18 - 1 Kraljevima 11:1-2 - 1 Ljetopisa 16:34 - Job 10:12 - Psalmi 21:7 - Psalmi 25:6;7 - Psalmi 31:7 - Psalmi 36:5 - Psalmi 52:8 - Psalmi 63:3 - Psalmi 85:7 - Psalmi 86:17 - Psalmi 89:28;33 - Psalmi 90:14 - Psalmi 92:2 - Psalmi 94:18 - Psalmi 101:1 - Psalmi 103:8 - Psalmi 119:76;149 - Psalmi 130:7 - Psalmi 136:5-9;12-25 - Mudre Izreke 5:19 - Mudre Izreke 7:18 - Mudre Izreke 15:17 - Mudre Izreke 17:9 - Pjesma nad Pjesmama 1:2;7 - IZVOR: BIBLIJA - SLIKE: Muža

Nema komentara:

Objavi komentar

Molimo ostavite pitanje ili dobar i konstruktivan komentar ovdje.