Pretraži ovaj blog

Jutarnja Molitva


Ova molitva je također dostupna na sljedećim jezicima: Engleski - Španjolski

Bože, ja odlučiti početi danas s vama.

Dolazim na Vašu prisutnost svemogućega Boga. Ja ću vam ponuditi pohvale i zahvalnost. Molimo primite moju molitvu kao ugodan miris u vašoj prisutnosti.

Slavim te Bože moj. Ja sam se ponizi u vašoj prisutnosti. Tražim vašu pomoć. Znam da su sa mnom daje mi svoj spas za ovaj dan.

Duh Božji, danas ću biti poslušan svojim uputama. Molim pomoć mene činiti volju Oca.

Danas će biti početak mojih najboljih dana.

Ja ću doći do danas stvoriti nešto novo, lijepo i korisno. Svatko će imati koristi od toga. Vi to u Knjizi Postanka i ja ću slijediti svoj posao.

Danas ću obavljati svoje poslove sa svom snagom si mi dao. Ja ću biti učinkovit, počinio i profesionalno.

Bože, neću se bojati učiniti ono što me pitati. Molimo, poraz svoje neprijatelje, jer ja sam poslušan vama.

U ime Isusovo ću postići uspjeh. Ja ću ožujak pobijediti svoje bitke.

Oprosti mi ako sam bio buntovni.Zadnje što želim je da se izazovu svoj bijes protiv mene i moje obitelji.

I oprosti onima koji su me uvrijedili. Daj mi priliku i sam će riješiti svoje probleme s drugim ljudima.

Pomozite mi da dobije povjerenje drugih ljudi. Svatko mora govoriti dobro o meni.

Gospodine daj mi svoju odredbu. Molimo koristite sve i svakoga da me blagoslovi.

Danas sam odluči eliminirati iz mog života sve grijehe. Ja ću živjeti u svetosti. Dopustite mi da vidim svoju slavu, svoje znakove i čuda.

Moram biti na vašoj strani. Želim živjeti u stalnom pobjedu. Bože, znam da mogu napraviti velike stvari u mom životu.

Gospodine, molimo Vas da pošaljete večeras snažan anđeo. Naredba ga ukloniti sve prepreke iz mog puta.

Sutra ću se popeti na vas uzvisiti za velike pobjede. Da sutra moje oči će vidjeti vašu spas u mom životu sam proglasiti.

I obvezati da dođe na svoje prisutnosti svako jutro. Ja ću vam zahvaliti i slaviti za velike milosti.

U ime Isusovo,

... Amen!






Sretan sam što ste molili "Jutarnja Molitva"!

Sada vas pozivam da drugi molitvu. To je najvažnija molitva.
To je molitva će imati koristi svoju vječnost.

Molimo slijedite ovaj link:

Molitva za Spasenje



Jutarnja Molitva. Što mislite o ovoj molitvi?

Molimo ostavite svoje komentare ispod.

Hvala vam!


Inspiriran na ovim stihovima iz Biblije: Postanak 1:5-31 - Postanak 26:31 - Postanak 28:18 - Izlazak 7:15 - Izlazak 8:20;23 - Izlazak 9:5 - Izlazak 17:9 - Izlazak 30:7;33 - Izlazak 34:2 - Izlazak 34:4 - Jošua 3:5 - Jošua 7:13 - Jošua 8:10 - Jošua 11:6 - Jošua 22:18 - 1 Samuelova 11:9 - 1 Samuelova 17:20 - 1 Kraljevima 17:6 - 2 Kraljevima 7:1 - 2 Kraljevima 19:35 - 1 Ljetopisa 23:30 - 2 Ljetopisa 20:17 - Ruta 2:7
BIBLIJA - Slike: Baker plaža

2 komentara:

Molimo ostavite pitanje ili dobar i konstruktivan komentar ovdje.